poniedziałek, 16 stycznia 2012

Desk Drive

Mogąca się wielu osobom przydać mini aplikacja, dzięki której nie trzeba wchodzić w Mój komputer, aby dostać się do nowo podpiętych nośników pamięci oraz napędów płyt. Desk Drive po wykryciu nowego nośnika automatycznie tworzy jego ikonę na pulpicie opcjonalnie akcentując to animowanym okręgiem wokół niej. Natomiast po jego odłączeniu ikona znika. Opcje umożliwiają wybór do jakich rodzajów nośników mają być tworzone ikony i które pomijać. Przydatną opcją podczas uruchamiania Desk Drive jest Zapamiętaj pozycję ikon chociaż niestety nie zawsze 100% sobie radzi w przypadku zapchanego pulpitu. Program stara się przesuwając inne ikony,które zajęły zapamiętane miejsce ikon dysków, odtworzyć nasze ostatnie ustawienia, położenie ikonek. Lecz nie zawsze radzi sobie z tym zadaniem idealnie :) Program wymaga obecności w systemie .NET Framework 2.0

Jednym z innych sposobów, cenionym przeze mnie najbardziej i stosowanym na co dzień. Jest utworzenie dodatkowego paska narzędzi z włączonym autoukrywaniem i z zawsze na wierzchu np. przy lewej krawędzi pulpitu z zawartością Mój komputer. Wystarczy przesunąć wcześniej wspomnianą ikonę na wybraną krawędź ekranu i voilà, gotowe. Ukazują się wszelkie podłączone dyski, których ikony po odłączeniu również znikają :)






XP/Vista          PL
strona domowa:    http://blueonionsoftware.com/deskdrive.aspx
pobieranie:    http://blueonionsoftware.com/downloads.aspx
tapeta:    http://adni18.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz